Logowanie

Nie pamiętasz hasła?

Oferta .pdf

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą: Oferta Jobman Group

Oferta Jobman Group.

Szczegóły oferty dostępne są również na stronie: jobmangroup.pl

Oferta Personel Promo

Celem usług Personel Promo jest aktywne wspieranie sprzedaży na działach przemysłowych w sieciach handlowych na obszarze całej polski.

O nas

Firma Jobman Group Sp. z o.o.– właściciel marki Personel Promo działa na rynku usług HR od 2004r. Przez ten okres zdobyliśmy bogate doświadczenie w zakresie merchandisingu, pracy tymczasowej i rekrutacji oraz wdrożyliśmy innowacyjne narzędzia usprawniające nasze usługi.

Od początku działalności zatrudniliśmy ponad 40 000 pracowników tymczasowych, w tym 16 000 w roku 2012.

Z naszych usług skorzystało już ponad 450 firm. Na terenie Polski posiadamy 11 biur regionalnych. Jako jedna z pięciu firm zostaliśmy certyfikowanym członkiem SAZ, co potwierdza wysokie standardy obsługi Klienta. Naszą jakość gwarantują zdobyte tytuły: Lider Rynku 2009, 2010 i 2011, Jakość Roku 2009, 2011 i 2012, Jakość Roku Srebro oraz Jakość Roku Złoto, Gazela Biznesu 2010, 2011 i 2012, Złoty Certyfikat Rzetelności 2010, 2011 i 2012 oraz Solidna Firma 2012.

Korzyści ze współpracy

  • pełna i obiektywna informacja dla Klienta na temat asortymentu
  • dokonanie przez niego zakupu sprzętu dostosowanego do potrzeb
  • wytworzenie poczucia profesjonalizmu i fachowości w procesie sprzedaży
  • pozyskanie klientów niezdecydowanych
  • relatywny wzrost sprzedaży
  • częściowe przejęcie obowiązków pracowników stoiska
  • konkurencyjność dla wykwalifikowanych punktów sprzedaży

cechy naszych pracowników

fachowość:

  • szkolenie z zakresu właściwego i bezpiecznego sposobu użytkowania, dostępnego w sprzedaży sprzętu oraz parametrów technicznych poszczególnych produktów
  • pełne zaznajomienie z wszystkimi zasadami obowiązującymi firmy zewnętrze

obiektywizm:

  • niezależność od poszczególnych dostawców
  • dobór artykułów wyłącznie na podstawie oczekiwań klienta i jego indywidualnych preferencji

profesjonalizm:

  • indywidualne podejście do potrzeb określonego klienta
  • informowanie o praktycznym zastosowaniu i technicznych parametrach sprzętu
  • zapoznanie klienta z ogólnymi zasadami gwarancji

tożsamość:

  • strój jednoznacznie określający charakter i miejsce pracy
  • czytelny identyfikator z imieniem i nazwiskiem

aktywność:

  • czynny udział w procesie dokonywania wyboru właściwego sprzętu
  • informowanie o możliwości poszerzenia zakupu o dodatkowe akcesoria
  • bieżące uzupełnianie zapasu oraz dbałość o ekspozycję oraz właściwe oznaczenie cenowe